niedziela, 5 lutego 2012

Kartka na 25lecie ślubu. :)

Cześć! Powracam po długiej przerwie (znowu..). Tym razem mam więcej czasu i  przygotuję kilka postów, które będą dodawały się automatycznie. Dawno temu obiecałam sobie, że będę bardziej systematyczna ale skończyło się na słowach i mój blog znowu świeci pustkami. W każdym razie biorę się do pracy i już! :) Przechodząc do konkretów - poniżej możecie ujrzeć kartkę na 25lecie. Prosta, romantyczna i na temat. Bo cóż kombinować, gdy w grę wchodzi wieloletnia miłość. ;)  
Chciałabym też przeprosić za kiepską jakość zdjęć. Mój aparat wariuje i już sama nie wiem w czym tkwi problem. Boli mnie tylko to, że zdjęcia z telefonu nie oddają prawdziwego wyglądu kartek, a szczególnie intensywności kolorów..

 




Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zrobię kartkę/pamiętnik/album na zamówienie (cena do uzgodnienia). W razie ewentualnych pytań, proszę napisać do mnie: kingam93@interia.pl :)


Pozdrawiam!
Made in Kinia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga i proszę o uczciwe ale i kulturalne komentowanie. :)