środa, 16 listopada 2011

Ślub + chrzciny. :)

Cześć! Ku mojej radości, odzyskałam Internet! :) Poniżej kartka zamówiona przez Marzenę. Uwielbiam robić pamiątki ślubne, a tutaj dodatkowo miałam urozmaicone zadanie - zrobić kartkę i na ślub i na chrzciny. Szczerze i nieskromnie muszę przyznać, że jestem zachwycona efektem. Tym razem dużo więcej zdjęć niż zwykle, żeby można było się poprzyglądać (kilka zdjęć jest bez złotych kropek, bo ich nie nakleiłam, gdy zaczęłam robić zdjęcia). :)











Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zrobię kartkę/pamiętnik/album na zamówienie (cena do uzgodnienia). W razie ewentualnych pytań, proszę napisać do mnie: kingam93@interia.pl :)


Pozdrawiam!
Made in Kinia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga i proszę o uczciwe ale i kulturalne komentowanie. :)