niedziela, 18 grudnia 2011

Ostatni dzwonek - kartka świąteczna! :)

Cześć! Po długiej przerwie, spowodowanym brakiem czasu i kartek powracam z świąteczną robocizną, którą wykonałam w dzisiejsze popołudnie. Kartkę uważam za jedną z lepszych, jakie miałam okazję robić na święta. To już ostatni dzwonek do wysyłania kartek świątecznych, więc tym bardziej mi miło, że mogłam stworzyć jeszcze jedną. Zdjęcia niestety nie odzwierciedlają jej uroku, a szkoda, bo całkiem fajnie wyszło i same oglądanie jej wprawia mnie w świąteczny nastrój. :)


















Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zrobię kartkę/pamiętnik/album na zamówienie (cena do uzgodnienia). W razie ewentualnych pytań, proszę napisać do mnie: kingam93@interia.pl :)


Pozdrawiam!
Made in Kinia. :)

1 komentarz:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga i proszę o uczciwe ale i kulturalne komentowanie. :)