niedziela, 20 listopada 2011

Mój pamiętnik 2. :)

Cześć! Poniżej moja największa duma ostatnich projektów - pamiętnik. :D Jest śliczny, kurde. Popadam w samozachwyt ale chyba słusznie, bo ten kotek, kokardka.. I same oklejenie welurem zeszytu wyszło mi dużo szybciej niż ostatnio. Dodatkowo aniołek.. :) Moja wizja się spełniła i mam nadzieję, że za każdym razem będę czuła to samo, wstawiając tutaj kolejne pamiętniczki.. :)
Link do wcześniejszego posta z pamiętnikiem: klik









Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zrobię kartkę/pamiętnik/album na zamówienie (cena do uzgodnienia). W razie ewentualnych pytań, proszę napisać do mnie: kingam93@interia.pl :)


Pozdrawiam!
Made in Kinia. :)

4 komentarze:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga i proszę o uczciwe ale i kulturalne komentowanie. :)